Bila sam Željkov gost u emisiji Vreme sporta i razonode


Bila sam juče gost  u emisiji Vreme sporta i razonode, urednika i voditelja Željka Stefanovića, koja se emituje svake subote na Prvom programu Radio Beograda već 55 godina.

Pričali smo- a o čemu drugo, nego o mom Zaplanju, knjizi priča iz Zaplanja na zaplanjsko-svrljiškom dijalektu "Jošte čekam taj reč da mi rekne", kao i o novinaru u blogerskim vodama, blogovima i blogovanju.




Zahvaljujem Željku na gostoprimstvu  i na odličnom vođenju razgovora čime mi je pružio priliku da kažem mnogo toga o knjizi, Zaplanju i blogovanju, a najpre na mogućnosti da mnogima koji za Zaplanje nisu ni čuli bar malo približim ovaj zapostavljeni i zaboravljeni kraj Srbije. I ujedno mu odajem kolegijalno priznanje na profesionalnosti- niko osim onih koji su ga videli ne bi ni poverovao da je radio pod temperaturom od 40 stepeni.

Žaljko, želim Ti što pre- dobar glas. :)

I da- hvala muzičkom uredniku na odličnom izboru muzike.

Ako želite da čujete o čemu smo pričali, kliknite ovde- ja se pojavljujem na 2:33 i razgovor je iz dva dela, u pauzi je i izveštaj sa sportskih terena.

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.