Indonezija

Ovo je moja lična zloupotreba mog ličnog bloga i osećam obavezu da najpre svima koji ga čitaju uputim jedno izvinjenje zbog toga.

Nekoliko dana, naime, kopka me ko to (ili koji to) svesrdno čita ovaj moj blog u dalekoj Indoneziji. Sad mi je žao što sam obrisala one dodatke (kažu, usporavaju otvaranje sajta) pa zato ne mogu da vidim koje tekstove čitaju i tako bar zaključim da li je jedna osoba pročitala svih ... do sada 88 ili je možda reč o nekoliko njih.



Sve me zanima. I ko su i šta tamo rade i koliko dugo tamo borave/putuju/žive i da li su samo privremeno pa će se vratiti ili nameravaju i da ostanu u Indoneziji.
Da mi je da zavirim kroz njihove oči i nagledam se te lepote pa da od toga nastane serija tekstova na blogu ili, što da ne, knjiga putopisa...

Ili da ga/da ih zamolim ovim putem da sami napišu neki tekst, da pošalju fotografije pa da od toga uradimo jednu fotreportažu s njegovim/njihovim potpisom? (ako ovo pročita-ju, evo i moje mail adrese- negoslava1958@gmail.com, hvala unapred)

Na početku blogovanja fascinirao me je spisak zemalja iz kojih su dolazili čitaoci na moje blogove. Pa sam u to ime napisala i ovaj tekst i bilo mi je jedno vreme jako krivo što mi se niko nije javio. Ama baš niko.

Davno sam prestala da ažuriram ovaj spisak zemalja u kojima borave čitaoci mog bloga, mada i danas rado zavirim, sporadično doduše, u statistiku koja me o tome obaveštava. I koja ponekad može i da zavara- jednom sam napisala kako je trenutno upaljena zastavica Kameruna, čini mi se, a kroz dva minuta javio mi se zemljak iz Čada, objašnjavajući da se nalazi blizu kamerunske granice i da je samo server otud.

 Poslednjih dana mi je zanimljiva i poseta  sa ostrva Man, britanske krunske zemlje u Irskom moru, na pola puta između Irske i Velike Britanije. Kao  što mi je i jako žao što je broj čitanja iz Rusije drastično opao- kada sam pokrenula blog, Rusija je bila na drugom mestu po broju poseta, naravno posle Srbije, a danas je tek deseta. Da li je smanjeno interesovanje ili je broj naših ljudi tamo smanjen posle građevinskog buma u Sočiju pred Olimpijadu, ne znam.

U svakom slučaju, čitaocu/čitaocima iz Indonezije upućujem srdačne pozdrave, želim im prijatan boravak, lepe doživaljaje, zadovoljstvo u onome što ih je odvelo na te koordinate... a ako požele da nešto od te lepote podele sa nama, dobrodošli.


Umesto ilustracija, zavirite u fotografije objavljene u ovom intervjuu sa Milošem Čiričem, koji godišnje odmore provodi i ovde.

Follow by Email