Indonezija

Ovo je moja lična zloupotreba mog ličnog bloga i osećam obavezu da najpre svima koji ga čitaju uputim jedno izvinjenje zbog toga.

Nekoliko dana, naime, kopka me ko to (ili koji to) svesrdno čita ovaj moj blog u dalekoj Indoneziji. Sad mi je žao što sam obrisala one dodatke (kažu, usporavaju otvaranje sajta) pa zato ne mogu da vidim koje tekstove čitaju i tako bar zaključim da li je jedna osoba pročitala svih ... do sada 88 ili je možda reč o nekoliko njih.



Sve me zanima. I ko su i šta tamo rade i koliko dugo tamo borave/putuju/žive i da li su samo privremeno pa će se vratiti ili nameravaju i da ostanu u Indoneziji.
Da mi je da zavirim kroz njihove oči i nagledam se te lepote pa da od toga nastane serija tekstova na blogu ili, što da ne, knjiga putopisa...

Ili da ga/da ih zamolim ovim putem da sami napišu neki tekst, da pošalju fotografije pa da od toga uradimo jednu fotreportažu s njegovim/njihovim potpisom? (ako ovo pročita-ju, evo i moje mail adrese- negoslava1958@gmail.com, hvala unapred)

Na početku blogovanja fascinirao me je spisak zemalja iz kojih su dolazili čitaoci na moje blogove. Pa sam u to ime napisala i ovaj tekst i bilo mi je jedno vreme jako krivo što mi se niko nije javio. Ama baš niko.

Davno sam prestala da ažuriram ovaj spisak zemalja u kojima borave čitaoci mog bloga, mada i danas rado zavirim, sporadično doduše, u statistiku koja me o tome obaveštava. I koja ponekad može i da zavara- jednom sam napisala kako je trenutno upaljena zastavica Kameruna, čini mi se, a kroz dva minuta javio mi se zemljak iz Čada, objašnjavajući da se nalazi blizu kamerunske granice i da je samo server otud.

 Poslednjih dana mi je zanimljiva i poseta  sa ostrva Man, britanske krunske zemlje u Irskom moru, na pola puta između Irske i Velike Britanije. Kao  što mi je i jako žao što je broj čitanja iz Rusije drastično opao- kada sam pokrenula blog, Rusija je bila na drugom mestu po broju poseta, naravno posle Srbije, a danas je tek deseta. Da li je smanjeno interesovanje ili je broj naših ljudi tamo smanjen posle građevinskog buma u Sočiju pred Olimpijadu, ne znam.

U svakom slučaju, čitaocu/čitaocima iz Indonezije upućujem srdačne pozdrave, želim im prijatan boravak, lepe doživaljaje, zadovoljstvo u onome što ih je odvelo na te koordinate... a ako požele da nešto od te lepote podele sa nama, dobrodošli.


Umesto ilustracija, zavirite u fotografije objavljene u ovom intervjuu sa Milošem Čiričem, koji godišnje odmore provodi i ovde.

2 коментара

  1. Ja se nesto nisam bavila, nisam stizala, time ko cita moj blog, mada verovatno ima onih koji citaju,a ja ih ne vidim. Sad si me zagolicala. Kako ti to gledas? Osim one klasicne statistike u Bloggeru. I, da, super ti je bio text sa Anom Jan (Stepalicom), cak sam i komentarisala, ali nema mog komentara. Ne znam sta se desilo, uglavnom dodajem te na g+

    ОдговориИзбриши
  2. Ovde gledam tako što, kada mi je blog otvoren, kliknem na- dizajn i tu imaš sve opcije (verujem da si na to mislila kada si rekla- klasična statistika).Klikneš da - pregled, pa se vidi , recimo trenuta poseta, a ako tada klikneš na- postovi, vidi se duži spisak čitanih tekstova i klik na -čitaoci- pa vidiš odakle su.

    Ovde sam obrisala, ali na http://negoslava.wordpress.com sam zadržala i Live traffic feed, iz koga može da se vidi i zemlja i grad i koji tekst se trenutno čita.

    I da, ja komentare mnogo volim i sigurna sam da je mašina nešto zabrljala, zaista nekada neće da sluša :). U svakom slučaju, hvala.

    ОдговориИзбриши

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.