Preporučujem vam HRONO DIJETU ako želite da smršate bez gladovanja

 

- Cao, draga, hvala ti na savjetu za hrono dijetu, 2 kila manje za nedelju dana

Ovako me je jutros pozdravila na Fejsbuku prijateljica kojoj sam  preporučila trenutno, čini mi se, najpopularniju dijetu u Srbiji, pod nazivom hrono dijeta.
Detalje o njoj saznala sam ovde.Osim zabranjene kombinacije hrane, uslov je i da obroci budu u ustaljeno vreme. I da - kao u svakoj dijeti, malo više kretanja, najmanje 2,5 l tečnosti, bar šolja zelenog čaja i puno limunade bez šećera.



Na prvi pogled me nije zainteresovala, jer sam slične dijete nalazila po raznim časopisima i ranije, ali onda me je pozvala jedna prijateljica i rekla - jedem skoro sve, nikada nisam gladna i za mesec dana skinula sam sedam kila. Dobro, možda je malo preterala, ali je motivacija za mene bila baš velika.
     Onda sam malo pročeprkala po netu i na sajtu Coolinarika naišla na prepisku žena koje već imaju zavidna iskustva , i rezultate, naravno, a ako vas mrzi da ih tražite, najvažnije sam iskopirala-

     -Obavezno doručkujte! Čim ustanete, obezbijedite svom tijelu „gorivo" koje će pokrenuti metabolizam. Za doručak možete da jedete peciva (čak i burek!), ali ga kombinujte sa kiselim mlijekom, nikako sa jogurtom, makar ne u prve četiri sedmice pridržavanja hrono dijete. Preporuka je da pecivo bude od integralnog brašna, ali nećete nauditi svojoj figuri ni ako pojedete pirošku, picu, žu-žu... Ujutru se proizvodi endogeni holesterol u jetri, neophodan za sintezu hormona. Zbog toga je od velike važnosti da u prvih sat vremena pošto ustanete doručkujete.
Ukoliko ste ljubitelj voća, možete da ga konzumirate prije doručka. Voće koje je dozvoljeno pripada porodici agruma – grejpfrut i limun.




Ako baš ne možete da izdržite bez nečeg slatkog, za doručak možete da jedete hljeb sa maslacem (ne sa margarinom!) i dijetalnim marmeladama.
Četiri sata posle doručka trebalo bi da ručate. Za ručak nije dozvoljeno da jedete tijesto, umjesto toga, pojedite meso i neko povrće. Ukoliko jedete bilo koje meso, kombinujte ga sa karfiolom, kupusom, šargarepom, spanaćem, keljom, celerom, paradajzom, paprikom... Ako, pak, više volite krompir ili pasulj, izbacite meso, a uz krompir ili pasulj jedite svježu salatu. Važno je da uz ručak ne jedete hljeb i da kuvanim jelima ne poboljšavate ukus zaprškom. Sve što sadrži brašno dozvoljeno je jesti isključivo za doručak.
Na kraju dana, najkasnije do sedam sati uveče, večerajte. Za poslednji dnevni obrok možete da iskombinujete proteine iz sira ili piletine, sa svježom salatom koju ćete začiniti jabukovim sirćetom ili limunovim sokom. Zaboravite na obično sirće, jer ono nastaje fermentacijom šećera

 -   EVO,NPR PRVI DAN!!!!                                                                                                                      Doručak-Burek i kiselo mleko u 8h                                                                                                               Ručak-200-400gr.nekog mesa-juneće,pileće ili riba i salata koju želite,kupus,pečena paprika sa belim lukom ili ajvar,ili sveđa cvekla,šargarepa i beli luk sa jabukovim sirćetom i maslinovim ujem.                                       Užina-crna čokolada ili kolač voće-2-3 jabuke ili pečena tikva sa suvim šljivama.                                             Večera-Konzerva tunjevine,crni luk.Staviti u blender i napraviti pašteti.Jesti bez hleba.                                      KOLIČINE NISU OGRANIČENE,nikada niste gladni a u obimu se smanjujete vidljivo za dve nedelje.                     Ovo je sajt za informisanje www.drgifing.com

     -Količine zaista nisu ograničene.Evo malo pre sam/u periodu od 17-19h pojela 5-6 kolača od rogača i jagode.Za doručak sam imala proju sa sirom i jogurt-bez brojanja količine,za ručak supa,krompir sa pečurkama i salata od krastavaca a za večeru će biti kiselo mleko.Da li vam se čini da je to malo?Samo još nešto-imam 55godina,kada je veoma teško smršati a ja sam uspela sa ovim načinom ishrane.Naravno,kada god mi to vreme dozvoli brza šetnja od 3-5kilometara po šumi.Svi moji prijatelji ,koji su probali,su uspeli.Moj muž je skinuo 20kg i iako je imao povišene vrednosti šećera-17jedinica kada je otkrio,terenutno ne pije nikakvu terapiju i vrednosti šećera drži u granicama -od 6-7.Sve zahvaljujući ovakvom načinu ishrane.

     -Kako da uvodite slatkiše u ishranu
Posle četiri nedjelje, možete da uvedete slatkiše u režim ishrane. Čokoladu, kolače i sladoled možete da jedete u periodu od četiri do šest sati popodne, ali nikako odmah posle ručka. Sačekajte da prođe najmanje sat i po vremena otkako ste ručali, pa se zasladite. Takođe, umjesto slatkiša možete da uvedete sve vrste voća.

Ukoliko volite da vježbate, u petoj nedjelji pridržavanja hrono dijete možete da vježbate sa tegovima. Mišići će brzo prihvatiti promjenu, pa ćete za kratko vrijeme dobiti izvajano tijelo. Najbolje vrijeme za odlazak na fizičku aktivnost je prije doručka, odnosno prije večere.

   
Dorucak: hleb bez kvasca, maslac, sunka, kiselo mleko

Rucak: pljeskavica, grilovane tikvice i sampinjoni, krastavac i sveza sargarepica
Uzina: dve breskve
Vecera: isto sto i rucak ali manje
Nale, super su ti ove salatice!

     -joj...sto se ja lepo hranim, ovako sam oduvek zelela...ako bude rezultata (u minusu, nadam se) stvarno cu biti odusevljena...sinoc za veceru: konzerva dobro ocedjene sardine i salata od krastavaca...danas za dorucak: topli sendvici u tosteru, rucak sam vec napisala, za uzinu: Crumble od crvenog voca i vanilije za veceru: dva kuvana belanceta, malo sira, malo kiselog mleka i salata sa krastavcima, kiselim mlekom, belim lukom i origanom (nestko kao tzatziki)...mljac :)

     -kolač od rogača                                                                                                                                                3šolje brašna.1šolja griza,1,5šolja šećera,5kašika rogača,1prašak za pecivo 1/2kašičice soda bikarbone,2šolje jogurta,1/2šolje ulja,1,5šolje mleka,višnje po želji.Sve to izmešati i peći na 200*.Vruće preliti sokom od višanja(po želji).Odozgo glazura od čokolade.
     -U pogrešne kombinacije ubrajaju se mnoga ukusna jela, koja se često prave: šnicla s krompirom; meso i hleb, meso i testenina (lazanje, špagete s mesom, musaka od krompira) banana i jogurt. Osobe obolele od raka debelog creva navode da su uzimale meso s hlebom ili krompirom, kao i meso u kombinaciji sa testeninama.  


Belančevine prisutne u mleku, sirevima i mahunarkama i one u mesu ne idu zajedno. Testenina i slatkiši takođe nisu dobra kombinacija. Slatkiše i voće treba konzumirati između glavnih obroka, a ne odmah posle njih.

Jedna čaša crvenog vina je idealna za varenje (ukoliko nam obrok nije sačinjen od ugljenih hidrata). Eventualno se može konzumirati jedna vrsta voća, sat vremena nakon obroka (samo kad je telesna težina idealna).

Naša sagovornica naglašava da je povrće zdravo, ali treba voditi računa da se kuvanjem menja slatki (glikemijski) indeks i da povrće dobija osobine običnog šećera. Unosom kuvane šargarepe ili celera, na primer, podiže se nivo šećera u krvi, a time i nivo insulina. Povrće je idealno jesti presno (šargarepa i celer naročito), dok drugo treba samo kratko skuvati na pari.

     -Pita od heljdinih kora za doručak,RUČAK-punjene paprike sa integralnim pirinčem,mešana salata,jagode za užinu i neki protein za večeru-kiselo mleko ili sir ili tunjevina i salata ili nešto mesno.
Evo kako su izgledali obroci kod mene zadnjih dana :
-dorucak  ( oko 8 )- prepecenac sa maslacem i sunkom uz crnu kavu bez secera
- rucak  ( zmedju 12 i 13) -  piletina sa zara + salata od svjezeg kupusa
- mjesana salata sa tunom
- bistra juha od piletine + kuhano pilece meso + salata
- uzina ( oko 16 -17) - uglavnom voce ; dinja, lubenica, tresnje, jagode
-  vecera (oko 19 ) -  omlet od bjelanjaka + salata od mrkve
- tuna sa salatom
- peceno pile sa salatom

     - Nije mi jasno,potenciraju da se ne jede jogurt,a ovde pisu da se doruckuje musli sa jogurtom.Mada uvela sam hrono dijetu u svoj zivor,i verujte 5 kgr.za 20 dana.Dorucjujem bas bogato,pitu ili tost sa jogurtom.Za rucak,obarim sampinjone sa krastavcem i paradajzom,napravim corbicu od tikvica sa vegetom i ubacim piletinu,kupus obarim sa mlevenom mesom,i zapecem u rerni,pirinac,sa iuzdinstanim lukom,nalijem vodu i zapecem u rerni,corbast pasulj,grasak,boraniju,sve sa pecenom paprikom,paradajzom ili krastavcem,i td.i td. Veceru nekad i preskocim,jer ne osecam glad,a kad veceram ocetim tunjevinu ili drugu konzerviranu ribu sa krastavcem i paradajzom.Verujte odose 5kgr.za 20 dana,Srecno i vama.poz.pardon ujutru kis.mleko   
     - ruke su mi bile kao kod Tajsona,stomak,zadnjica i sve gde ne treba.Ja sam navela primer bureka kao nečega što je primer kalorične hrane.Važno je nikada osim ujutru ne kombinovati proteine i ugljene hidrate i nikada ne grickati ništa  između obroka.Po ovom načinu ishrane kuvan krompir,šargarepa i celer su šećeri i ne treba ih jesti.Sveže povrće uvek možete kombinovati sa svim namirnicama.Kada su mahunarke u pitanju one su proteini mogu se kombinovati sa salatama.Npr.pasulj,grašak,sočivo spremljeni bez mesa i neka salata.Tikvice,karfiol,kupus i drugo povrće može sa mesom ali bez hleba i testenine.Kada se malo uže u štos nije ništa komplikovano.Jaje je,recimo,i protein i ugljeni hidrat  i celo jaje se jede sako ujutru a u ostalo doba dana belance je protein a žumance ugljeni hidrat i ne kombinuje se,Ja ponekada za večeru ispržim belance i sir i neka salata i večera superiška.Pečurke su jako zahvalne i one su dozvoljena lombinacija krompira i pirinča što kod drugih proteina nije dozvoljeno a kao što znate pečurke su bogate proteinima.Za sada toliko a uvek sam voljna da odgovorim na sve nedoumice.
evo  predloga za jako fini rucak ili veceru:

Dakle, dijeta koja kao da i nije dijeta
nije potrebno staviti katanac na usta

nikada ne osećate glad
možete jesti čak i kolače


a ako ste dovoljno uporni, na kraju možda budete izgedali ovako


A koga ne mrzi da čita. evo i jedne adrese , s detaljnijim objašnjenjima http://www.scribd.com/doc/49658851/Knjiga-o-DIJETI-HRONONUTRICIJA-najnovije
fotografije pozajmljene ovde
komentari
+
2
3
2
 
 · 
Одговори
 
http://negoslava.blogspot.com/2014/04/male-tajne-i-zackoljice-hrono-ishrane.html evo još jednog teksta na ovu temu, žene koja je smršala 21 kg za pola godine...tu imate i link do njenog bloga i možete joj se obratiti za detalje, ja sam samo amater
 
Pozdrrav Negoslava :) Zanima me koliko vremena dnevno odvojite da pripremite svaki obrok? Da li posebno kuvate za vas a posebno za vasu porodicu? Da li mesite bezkvasni hleb? Puno pozdrava
 
Svaka Vam čast na liniji, ne znate koliko ste srećni. I hvala na savetima, pogotovo na ovim detaljima o suhomesnatim proizvodima, koje inače znamo ali nije loše ponoviti ih.
 
Nikad nisam držala nikakvu dijetu jer nemam prekomjernu težinu. Samo disciplina, obavezan doručak kao što je gdja Negoslava i napisala i večera najkasnije u do 7. Hraniti se što jednostavnije, onako kako su se naši roditelji hranili. Moj pok. otac je radio u mesnoj indrustriji Belje i ja nisam nikad kod kuće pojela salamu ni paštetu. Meso se je jelo jednom tjedno i za veće crkvene praznike. Ostalim danima je bila vrlo jednostavna KUHANA hrana (grah, kupus,krompir, špinat, razna variva) Općenito bilo je puno manje preradjene hrane što dovoljno govori svakom tko je iole informiran što takva hrana sadrži. Da ne duljim, ovdje me je doveo članak sa serbian foruma-hranimo se loše jer smo lenji a link je bio na Vaš blog. Odavno nisam pročitala bolji tekst. Srdačan pozdrav.
Прикажи мање
 
http://hronohrana.com/recepti/item/ameri%C4%8Dke-pala%C4%8Dinke
 
Ma samo vi verujte...Ja sam drzala Hrono dijetu. Dala silne pare za pregled, kontrole...Skinulo se jedno 6 kg ali cim se prestane, kilogrami se vracaju...I zato devojke nemojte drzati dijete. Prihvatite sebe. Da sam ja to znala sa svojih 28 i bila zadovoljna sa 69 kg. nikada ne bih nagurala 95...Kljuc nije u hrani nego u prihvatanju sebe. Ko vas ne voli onakvu kakve po prirodi jete, odmah cao...Neko voli narandje, neko banane a neko kruske..Sto ceo zivot pokusavati da budes banana kad si socna okrugla jabuka..
 
bravo Mirjana slazem se apsolutno..bilo je perioda kad sam imala 55 kg i 20 god, pa onda 60 kg i 26 god, 65 kg sa 30 god i sad sa 37 god 69 kg :), treba shvatiti da se sa godinama menjaju i metabolizmi i da se sve teze skidaju kilogrami a sve lakse se vracaju samim tim sto u kasnijim godinama nismo toliko aktivni i ne trosimo se kao kad smo bili mladji.. ali u svakom slicaju takva ishrana jeste laksa za varenje i zdravija i prija organizmu :)
Прикажи мање
 
U pravu ste. Ipak, Vi ste imali sreće... niste se mnogo popravili. Blago Vama.
 
Puno sam čitala o njoj i verujem da je tako kako kažu.
 
Hvala nego. Čula sam po nešto o toj dijeti, no ja sam se držala UN dijete, zahvaljujući kojoj sam jedne godine skinula 24 kg za sedam meseci, taman, lepo, umereno brzo. No, čim sa dijetom prekineš, i ne osetiš da malo po malo vraćaš izgubljeno. Dijeta treba da postane stalni način ishrane, a ova dijeta, koliko mi se čini ima uslova za to. Hvala puno.
 
Poštujte satnicu Poštujte satnicu uzimanja obroka i preporučeni jelovnik, i uz minimalan napor oslobodite se suvišnih kilograma. Doručak: 8h–10h Užina: 9.30h – 10.30h Ručak: 12.30h – 14.30h Užina: 16h – 17.30h Večera: 19h–21h
 
PRIMER JELOVNIKA ZA 7 DANA Doručak je svaki dan isti: čaj ili kafa zaslađeni kašičicom meda, musli s mlekom ili jogurtom, 1 integralni tost ili 2–3 suva keksića Sami odredite količinu hrane koju ćete po obroku pojesti, ali vodite računa do 80 odsto dnevne količine hrane pojedete u prvoj polovini dana. Za užinu možete da pojedete bilo koje voće. PRVI DAN Ručak: kuvana testenina prelivena paradajz sosom, zelena salata začinjena s malo limunovog soka Večera: riba s roštilja, zelena salata DRUGI DAN Ručak: rižoto s lukom i narendanim sirom, blitva začinjena limunovim sokom i solju Večera: kajgana od dva jaja začinjena naseckanim bosiljkom i metvicom, solju i uljem TREĆI DAN Ručak: gusta supa s mnogo povrća i žitaricama, npr. ječmom ili prosom Večera: plodovi mora začinjeni limunom, riba ispečena u foliji, zelena salata s rotkvicama ČETVRTI DAN Ručak: špagete s prelivom od paradajz soka, paradajz salata ili pečene paprike Večera: kuvano teleće meso začinjeno limunovim sokom, uljem, solju i biberom, salata od sirovog kupusa PETI DAN Ručak: gusta supa s povrćem, zelena salata Večera: gulaš od teletine ili svinjetine, tikvice kuvane na pari ŠESTI DAN Ručak: kuvani grašak ili bilo koje drugo mahunasto povrće Večera: pileće belo meso, plavi patlidžan ili tikvice s roštilja SEDMI DAN Ručak: kuvana testenina prodinstana s tikvicama, paradajz ili patlidžan sa roštilja začinjen sa peršunom, bosiljkom i malo belog luka Večera: morska riba pečena u foliji, mešana salata od sezonskog povrća .
Прикажи мање
 
Ovo nije hrono ishrana,jer u njoj nisu dozvoljeni med,mleko,jogurt,plodovi mora i jos neke namirnice koje ste vi naveli :)
 
Hvala Vam. Ja sam napomenula da sam sve recepte i savete skidala sa sajtovima koji se bave ovom dijetom. I lepo je što nam ukazujete naaa greške.

Follow by Email