Pletenje kape- dva, tri... u jedan

Prošle godine sam isplela sebi kapu i napisala tekst na tu temu, u kojem je i uputstvo sa neta za pletenje cvetića.

Ove godine sam uradila prijateljici crvenu kapu, sa crvenim cvetovima. No, budući da mi je, kada sam je pitala koje boje da bude kapa rekla, pa ti znaš, moje su boje crvena i crna, odlučila sam da joj uz tu crvenu kapu uradim i nekoliko cvetova u crnoj i teget boji, kako bi imala mogućnosti i za kombinacije u slučaju da uz crveno nosi teget ili crno. Ali i da je nosi klot crveno onda kada kombinuje neke druge boje garderobe.

Budući da sam tu kapu već isporučila, a pri ruci mi se našla kapica za jednu princezicu- Micku, iskoristila sam je za fotografisanje ove ideje.


                                                Mickina kapa



Ono što zapravo želim da vam ovoga puta pokažem jeste rešenje za kopčanje cvetova na kapu, koje ne želite da ušivate, odnosno trajnije fiksirate. Taman sam htela da kupim zihernadle, kad mi Biljana, onu koju znate iz ovog i ovog teksta, reče- donesi cvetove i ja ću to lepše da ti rešim.


                               Mickina kapa i cvetići za drugu kapu

Ima ona te neke simpatične alatke kojima sebi i svojoj ćerki i ponekoj drugarici sama napravi nakit- originalnu bižuteriju. I za nekoliko minuta dobila sam ovo:



                                                   Irski cvetići kao brošići 

A onda možete da kombinujete cvetiće i svaki dan da imate novu kapu.



Ili da neki od cvetova stavite na kaput, šal ili džemper, kao broš.

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.