PRIČA O JEDNOJ FB LJUBAVI, KOJA SE NEKOM TREĆEM OBILA O GLAVU

   "  Ja ću da ti ispričam, sve potanko, pa ti to lepo stavi na blog. Nek vide ljudi šta sve može da im se desi - a ni krivi, ni dužni.

     Pojavio se na mom Fejsbuku jedne noći punog meseca, kada i mnoge normalne glave zabaguju, pa se dileme izmedju sna i jave, postavljajući sebi pitanja o be-smislenosti življenja, kada pred sobom vide samo sivilo i mrak. Dok sam završavala neku prepisku, mislila sam da mu odgovorim samo iz kurtoazije i da posle toga odem na počinak.

     Ali, ne...
     On je pijan, napio se od ljubavi i želi da umre. Naravno, kao u svakoj lošoj, pijanoj priči filovanoj nekim pozadinskim namerama, u pitanju je bila nesrećna ljubav, koja bi druga i bila, debelo zalivena alkoholom i jeftinim dertom. I naravno, oseća potrebu da sa nekim priča, pa tako, sasvim slučajno naleteo na mene. I samo ja mogu da ga spasem ove noći, kaže, jer je beznadje u kojem se nalazi već neko vreme toliko da kraja nema njegovom bolu, a pati neizmer-e-no.I samo bi da ga neko sasluša...

     Da, ona je divna, jako poželjna žena o koju se otimaju hiljade muškaraca na Fejsbuku, pa njega i ne primećuje. A on bi samo nju. I ne postoji način, niti da dodje do nje, niti da se izleči od te ljubavi koja ga razdire.

     Spasih tako, čitajući šta piše, život tom čoveku iz neke bivše republike, s povremenim radom u drugom inostranstvu.
    Ne znam kako sam dozvolila da budem uvučena u tu njegovu priču, valjda su moja i prirodna i profesionalna znatiželja i same htele da budu uvučene, tek, njegovo ispovedanje se nastavilo narednih meseci. Više nije teo da se ubija, ali mu je opet, povremeno, trebalo neko rame, da se malo izjada.

     Da, ona je starija dvadesetak godina od njega - a on je prešao nekih 40, ima decu, unučiće i muža, ali je on bolestan - što li se svaka žena koja bi da vrti oko prsta bar trojicu uvek "vadi" na bolesnog muža, nikad mi nije bilo jasno, tek, bi ljubav.

  - Od 6000 muškaraca na njena oba  Fejsbuk profila,koji su se borili za nju, ona je izabrala mene, pa kako ne bih bio najsrećniji čovek na svetu!!! Jedva čekam svaki naš susret, nije mi teško da putujem danima do mesta na kojem ona može da se sretne sa mnom. A dani provedeni sa njom su diiiivni, i stalno je molim, samo da pristane da je dovedem u moje dvore, ja da je dvorim.

     Sreći nikad kraja - dok nije saznao, shvatio, utripovao, šta li već, da ga vara. Sa jednim, drugim, petim...

     Isti očaj, kao s početka priče. Isto opijanje. S tom razlikom, što više nije bilo ideje o samo-ubijanju. Nju je zamenio strah od- ubistva. Zaboga, on ima njene fotografije u inkriminisanom... ambijentu, pa je tako, odjednom, od srećnika  izabranog medju 6000 potencijalnih, postao samo - opasan svedok. S kompromitujućim materijalom u - rukama, fotoaparatu, mobilnom telefonu, kompjuteru... A njoj je bilo lako da neke od onih, 6000 zainteresovanih, ubedi da ga ... za početak samo zastrašuju, a onda dovedu u pitanje ne samo njegov stan i ostali imetak, već i sam život.

     Kako se njegovo ljubavno zamešateljstvo sa sve potencijalnim pevanjem i pucanjem odužilo, a budući da mi je uzgred napomenuo kako ona misli da sve informacije o njoj dobija od mene - njemu je blokirala pristup na Fb, zamolila sam ga da prekinemo komunikaciju. Da obrišemo jedno drugo sa spiskova svojih prijatelja. Obrisala sam i nju, sa oba prifila, i još je pride blokirala.

    Trajalo je , to ćutanje, jedno vreme, a onda se jednog dana ponovo javio, uz izvinjenje i obrazloženje za prekinuto nejavljanje - pazi se, ona te uhodi. I dalje misli da si moj špijun.

     Setila sam se jednog skorašnjeg zahteva za prijateljstvo, navodno od mlade devojke iz mog grada, koja me je, kao, usput i videla, samo joj bilo neprijatno da mi se javi. Na njenoj fotorafiji, očito ciljano, i osoba iz moje priče, predmet patnje mog virtuelnog prijatelja, bivšeg. I usput, žalba na osobu nedostojnu prijateljstva - a da li je i Vama dosadjivala, koliko je znate, ko je taj, njen, da li ste i sa njim prijatelj... jeste li ga sami obrisali ili je on obrisao Vas...?

     Dakle, to je to. Sinulo mi je tada pred očima. Našlo se dvoje manipulatora, koji od početka svoje veze igraju igru, pa u nju uvlače neke neobaveštene pione koji nasednu, samo da bi i igra bila uspešnija, a špinuniranje bolje.

     ON nije one večeri slučajno baš meni ispovedao svoju , tada prvi put nesrećnu ljubav.Birao je žrtvu sa spiska NJENIH prijateljica, ko zna da li jedinu, preko koje je zaista pokušavao da sazna nešto više o dotičnoj. Možda joj je nekad slučajno pomenuo mene, kako bi skrenuo pažnju sa, očito postojeće, osobe koja ju je stvarno špijunirala u njegovu korist.

     Imajući u vidu činjenicu da sam medju onima sa kojima razgovara o njoj, ONA  je  počela da mene špijunira, ne bi li uspela da izvuče koji podatak o NJEMU, njegovim namerama, kretanjem po belom svetu, o tome šta  ON pretpostavlja da ona radi kada se krije od njega ili  ga jednostavno vrati sa vrata svoje vikendice, do koje je prevalio dugačak put na njen poziv,  pravdajući se nekom iznenadnom rodbinskom posetom.


     Zahvalila sam mu se na upozorenju, pa ga onda zauvek blokirala. A njoj sam, na tom novom profilu s lažnim identitetom, napisala - Gospodjo, saznala sam da me špijunirate. Od ovog trenutka Vas molim da me zauvek ostavite na miru, a budući da znam Vaš identitet i mnogo toga o Vama, ponovi li se bilo kakvo uznemiravanje s Vaše strane, biću prinudjena da tražim zaštitu preko zvaničnih organa.

     Nikada više nisam čula ništa o njima. Možda se i pojave nekada u ovom virtuelnom svetu gde je moguće svašta, ali  me ni on ni ona više ne bockaju i ne provociraju, u toj svojoj kvazi-ljubavnoj igri koja je jedino za mene bila uznemiravajuća. A ko zna, možda su u medjuvremenu  prestali i da "se druže"."

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.