TRAČARA

 - Zvala kuma K. malopre. Pita za tebe, nešto joj valjda trebaš .
- I šta je još rekla?
- Ona ništa, al ja... iskoristio sam priliku da rešim onaj problem sa S.
- Kakav problem ona ima  sa S?
- Ona nema, al možemo da imamo mi. Lepo sam ti rekao da ne ogovaraš nikoga pred nekim ko ga zna. Šta ti je trebalo da kuma K. ogovaraš pred S, kad znaš da se one druže!? I da će S. da joj kaže da si je ogovarala.
- Prvo, ja kuma K. nisam ogovarala, nego sam samo rekla istinu. A drugo, ja odlično znam S. i sigurna sam da joj ona neće ni pominjati taj naš razgovor, kao ni svaki drugi.
- Nikad ne možeš da budeš sigurna. A pri tome ti je S. samo prijateljica, a K. ti je venčala ćerku.
- I pri tome je S. najkarakternija osoba koju znam i nikada i nikoga neće izdati, a pogotovo mene. I šta si to ispričao kuma K?

-Ma ništa, onako, drastično, pa da ukapira. Nego sam, onako, izokola, pomenuo kako sam čuo da je S. velika tračara. I da se pazi od nje. I da to čitav grad zna, da je ona tračara. Te tako, ako S. i pomene kuma K. bilo šta  od onoga što si ti izrekla o njoj, kuma K. joj neće poverovati zahvaljujući tom upozorenju.

- S kojim pravom si se mešao i izmišljao, čoveče, samo si stvorio dodatni problem, odnosno tek sada si stvorio problem. Pa, upravo kuma K. ima odmah da prenese S. šta si rekao za nju, a ona nije glupa da ne bi shvatila tvoju igru. Ako za nekoga nisam čula ni od koga da je tračara, to je ona. Ali je to ne amnestira od toga da, baš zbog tvog tračarenja, tek tada ispriča kuma K. to što si želeo da sprečiš. Pa, ko ti je rekao da se mešaš i zašto si morao sve da zapetljaš?


- A zašto si ti ogovarala kuma K?
- Ama, kažem ti da je nisam ogovarala, samo samo pričala istinu, sve onako kako je bilo. Zašto si morao da tračariš da bi istina došla do kuma K, kada si mogao da joj kažeš sam?
- Ali ja sam samo hteo da sprečim da se kuma K. naljuti nas , ako joj S. kaže...
***
- Uspeo si sve da pokvariš, čestitam. Zvala sam S. i po njenom glasu shvatila sam da zna. Kua K. nije gubila vreme... Možeš da se ponosiš sobom, tračaro najveća. Šta ti je to trebalo?
- A zašto si ti morala da ogovaraš kuma K?

     

2 коментара

  1. "Put do pakla poplocan je najboljim namerama!"
    Ceka Vas nagrada na mom blogu:
    http://stepalica.blogspot.com/2013/08/liebster-nagrada-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.