субота, 04. мај 2013.

A SADA, ANTIREKLAMA ZA VENDOKSIN KAPI


     Da u ovom danu napravim ravnotežu, red hvale , red kudjenja, a i da na sutrašnji praznik ne ogovaram, zabeležiću ovu crticu.

     Jutros ulazim u očevu sobu, da mu dam jutarnju dozu lekova, koje mora da pije od kako je dobio plućnu tromboemboliju i ostale trombove, daleko bilo, a on se smeje i gleda u televizor. Što mi je čudno, jer se do sada uvek svadjao s istim, to jest televizorom, pogotovo kada bi gledao prenose skupštinskih zasedanja.

     - Reklama za vendoksin kapi me podseti na to da one, kao, smanjuju mogućnost pojave tromba. Pa što ih, breeeeee, ja pijem godinama i što  ovolike pare izdavah za njih, ej, pola penzije sam im davao, da baš mene strefe trombovi?!

     Pisala sam već o tome, kao čovek koji vodi , i to izuzetno, računa o svojoj kondiciji, ishrani, o zdravlju sveukupno, tokom decenija je nabavljao gotovo sva , kako se ono kaže, pomagala za održavanje zdravlja, od nekadašnjeg ekumeda i svakojakih ostalih masažera, preko cepter lampe do vitamina i vitaminčića. .. ali je , takodje, ne retko psovao kada bi čuo reklame u kojima su  razno-razni p(l)aćenici na sva usta i nekritički hvalili odredjenu spravu ili preparat. Štaviše, siguran je da apsolutno niko od lica koja reklamiraju sve one korege, vitamine, sprave i ostale kosmodiskove, ništa od toga nikada nisu ni probali.


     I tako, posle ovih trombova, mada ukupno imamo povećane stavke za lekove i ostalo, istovremeno imamo i jednu veliku uštedu, budući da vendoksin kapi nisu ni malo jeftine. Sve u svemu, pola  očeve penzije, koliko je godinama davao za vendoksin kapi, ostaće u kući.

     Dobro ste razumeli, ovo jeste antireklama za vendoksin kapi.

     Izvinjavam se svima onima kojima sam godinama pričala kako su dobre, kako ih moj otac koristi i zadovoljan je.  Ovaj tekst je moje iskupljenje za sve lepe reči koje sam neštedimice delila za nešto što se pokazalo apsolutno nedelotvornim.