KAD JE FEJSBUK IZDAJICA

     Dok sam se jutros dopisivala sa prijateljicom na Fajesbuku,"ulete" mi jedan drug, a ja pozdrav i odgovor umesto njemu, pošaljem njoj. - Izvini, velim joj, ovo poslednje što sam ti poslala nije za tebe - i počnem da joj objašnjavam da sam samo za tren pozdravila...itd...  
     - Ništa, ništa, mene odjutros poteralo s porukama drugima namenjenim, odgovara mi drugarica, a njeno hihi, haha, hoho, zaintrigiralo me je i više nego što sam ovlaš interesovanjem htela da priznam.
     - Mislim da je ONA  u predirfaktnom stanju, od trenutka kada je shvatila da je poruku namenjenu NJEMU , sa sve detaljnim opisom onoga što će da mu radi kada se večeras sretnu,uputila meni. A nisam stigla ni da joj kažem da nema razloga da se boji i da nikada nikome neću reći o tome kako sam slučajno otkrila njihovu zabranjenu vezu.
    Djavo ne ore i ne kopa, nego samo smišlja kakvu će pakost da napravi, citirala  je često moja prijateljica Mira svoju baku, mudru seljanku, kojoj se, da je imala sreće da doživi internet , pa još i da ga koristi, ovakva glupost nikada ne bi desila.
     Da živi u svom rodnom gradu umesto u Nišu, sigurna sam, moja prijateljica bi imala mnogo manje šanse da sazna za zabranjenu ljubav svojih sugradjana, koje zna od malih nogu. Ono što su, očito vešto, prikrili od svojih bračnih drugova, prijatelja, komšija i čitavog malog grada u kojem žive, otkriveno je  samo jednom pogrešnim klikom miša .Dovoljno za sekiraciju , crvenilo pred poznanicom i strah da ona ne progovori...

* * *



     Ma koliko dotičnu preljubnicu bolela glava zbog njene  greške u dopisivanju na Fejsbuku, sigurna sam da je imala sreće - osoba pred kojom je nesmotreno otkrila svoju tajnu, poslednja je koja bi odavanjem te tajne mogla da joj napakosti. Sreća je i u tome što je malim strahom, možda crvenilom na obrazima i eventualno glavoboljom, platila veliku lekciju , posle koje će biti daleko obazrivija . Pa sebe i svog ljubavnika, nadam se, više neće dovesti u ovakvu neprijatnost.
     Ne mora samo preljuba da bude u pitanju . Fejsbuk,ovde samo  kao personifikacija  net komunikacije, može da donese mnoge neprijatnosti, od kojih je nesmotreno otkrivanje tajni samo jedna u nizu.
     Znam za jedno ozbiljno narušeno prijateljstvo, zato što je jedna osoba  umesto svojoj ćerki kojoj je ogovarala prijateljicu, mail poslala greškom baš dotičnoj... I još par sličnih primera.
     Zbog svega toga, podvedenim pod zajednički imenitelj - Fejsbuk izdajica - malo veći oprez prilikom slanja poruka ne bi bio na odmet.

     

4 коментара

  1. баш тако, ђаво никад не спава (а нема ни те тајне која не изађе на видјело)... као по оној народној: уцара Тројана козје уши...

    ОдговориИзбриши
  2. Da, ili ono - zaklela se zelja raju, da sve se tajne sveta znaju...

    ОдговориИзбриши
  3. Nemam razloga da se bojim, u mojim porukama nema tajni :)

    ОдговориИзбриши

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.