VELIKI GLU... - ČOVEK IVAN BOSILJČIĆ

     Ne gledam ništa što je vezano za rijaliti šuo Ja imam talenat. Gledala sam  ga, rodbinski zainteresovana, prošle sozone. I jako se razočarala. Ne toliko zbog  toga što nije pobedio moj favorit - bilo je njih, neprikosnovenih, nekoliko ,  i koji god od njih da je pobedio, opet bi mi bilo žao da nije MOJ KANDIDAT, ALI BIH SVAKOME ČESTITALA.
    Ne znam ko odlučuje o tome ko biva pobednik , na kraju balade , kada se pokupe pare od onoooliiiiikih glasova publike i kada se prebroje glasovi.
     No, to je tema za neke druge, možda službe i organe, na čiji dnevni red sigurno nikada neće ni stići.
     Ja ću ovoga puta o nečem drugom. O ljudima koji znaju da priznaju i, štaviše, da isprave svoju grešku.
     Videla sam u novinama tekst sa izbora polufinalista za ovaj šou , koji mi je privukao pažnju zbog nesvakidašnjeg postupka glimca Ivana Bosiljčića,  ovde člana žirija. On je, najpre, dao svoje NE , jednom malenom kandidatu , priznajući da lepo peva, ali misleći, valjda, na to da se dečacima glas menja tokom odrastanja i da njegovo vreme tek dolazi, kada preživi  mutiranje glasa.




     - Oću da umrem, što sam mu dao ne, priznao je Ivan kolegama u pauzi snimanja, kada je i saznao da ima pravo na korekciju svoje odluke.
    I iskoristio to svoje pravo objektivnog člana žirija.I usrećio jednog dečaka, koji, doduše, još ne peva perfektno, ali ima šanse da u tome jednoga dana uspe.


     Znali smo da je Ivan Bosiljčić veliki glumac. I da bi, verovatno, napravio i blistavu pevačku karijeru, da ima vremena za punu posvećenost tome.
     Sada smo saznali i to  da je veliki čovek.
    

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.