ĆELAVA MUŠKA FRIZURA , S PRAMENOVIMA SA STRANE

Nisam videla urednijeg muškarca od  njega. Dok sam čekala red na poštanskom šalteru, imala sam prilike da ga osmotrim od glave do pete. O glavi ću posle, ona je i razlog moje posebne pažnje , poklonjene osobi koju ne bih možda  ni primetila , da nije bilo tog reda.
     Cipele, sijaju koliko su nove, pa dodatno uglancane, ni trunke prašine na njima. Kvalitetne i skupe. Pantalone od vrhunskog štofa, s ivicom, ma znate već, da se muška brada od tri dana obrije na njima. Mikado, bez ijednog nabora, prefektno skrojen, o materijalu i da ne pričam. Skup, probran stajling čoveka istančanog ukusa. Čoveka, ono nije birala žena,  sigurna sam.
     Kosa, odavno osedela, pa se već tamnije dlake gube pod naletom sedih. Jaka, vidi se po dugim vlasima zabačenim sa obe strane, tako da se u pravilnim, gotovo geometrijskim razmacima  susreću na sredini, čvrsto slepljene jedna za drugu u tom susretu, ali bez ikakvog traga laka za kosu ili učvršćivača. Duga praksa, verovatno.
     Ivica kose, pri korenu vrata, perfektno podsečena, kao da je vešt frizer lenjir držao ispod makaza. Na temenu , kosa, vidi se da joj je koren negde drugde, čini mi se baš negde oko donje ivice frizure, ali izvučena ispod onih vlasi preklopljenih, pa učvršćenih gelom.
    Ma, da ga sretnete u prolazu, ne biste imali vremena da sve to osmotrite, nit da primetite prevaru.Veštije  je uradjeno, nego da je periku ili tupe stavio. I da, tupei više nisu u modi. Bacili su ih čak i Šaban Šaulić i Mitar Mirić.
     Kada se malo okrenuo, dovoljno da mu vidim uredan poluprofil bez ijedne nepravilnosti, kao krojen za uz njegovo perfektno odelo, zaključila sam da je lep čovek.
    To jest, bio bi lep, da nije ove nakazne kamuflaže od njegove perfektno iskonstruisane i jako uredno nameštene frizure.

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.