Moj Donji Prisjan najlepši u #NašanajlepšaSrbija

     #Donji Prisjan, moje rodno selo o kojem vam pričam evo već čitavu deceniju i koje sam vam dosad oslikavala najčešće rečima, već nedelju dana je u žiži srpske javnosti zahvaljujući - jednoj fotografiji. Nastala je tačno pre dve godine i poslala sam je na konkurs Aleksandra Vučića, predsednika Republike Srbije, pod nazivom Naša najlepša Srbija i predsednik je izabrao za najlepšu od svih pristiglih u maju.



     Neizmerno me, naravno, raduje i činjenica da se rezultat mog amaterskog umeća   našao na ovoj poziciji, ali me iznad svega raduje i čini srećnom radovanje mojih zemljaka, Donjoprisjanaca pre svega, ali i ostalih Zaplanjaca. ''U mojoj kući su se čule ovacije kada smo čuli vest na TV'', ''Konačno da se i naš lepi Prisjan nađe u žiži javnosti, da i drugi uoče njegovu lepotu'', ''Veruj mi, ja sam se rasplakala kada sam čula'', ''Reci mi jesi li to ti, da mogu da se radujem''... i još niz toplih poruka mojih prijatelja, ovde i u inostranstvu, stvarnih i virtuelnih, onih sa kojima se razumem i onih sa kojima često sukobljavam mišljenja, mladih i starih, sa profilima na društvenim mrežama i net nepismenih... ma, apsolutno svih (namerno vam prećutkujem jedan jedini nedobronamerni glasić), dobijam ovih dana. 
     O interesovanju medija da vam i ne govorim... mislim da nema medija koji nije objavio bar saopštenje sa instagram profila predsednika Vučića  , a već i ne stižem da propratim sve one koji su zatim objavili i razgovor sa mnom, što na portalima, što na televiziji... neki prilozi i tekstovi tek slede. Hvala svima, Zaplanje i moj Donji Prisjan će im sve to pamtiti.

     Na kraju ovog mog zapisa o radosti koju mi je priuštilo to što sam se našla u pravo vreme na pravom mestu da zabeležim jedan nestvarno lep prizor - susret oblaka nad Suvom planinom i žitnog polja koje ''gori'' pod sunčevim zracima, eto, imam i jednu molbu, na koju niste u obavezi da se odazovete, ali ako vam se fotografija sviđa, ja sam zahvalna ukoliko to učinite. Ukoliko imate Instagram profil, zamolila bih vas za lajk fotografije koja je objavljena na predsednikovom profilu  buducnostsrbijeav koji sam već linkovala u gornjem pasusu.. Na kraju godine biće izabrana najlepša fotografija najlepše Srbije i... jako, jako, jako lepo i za moj kraj korisno, bilo bi da pobedimo.
     Moja Baba-Grozda, ona čije mudrosti mnogi sa zadovoljstvom čitaju, već je skrenula pažnju na Zaplanje, pasivan kraj gotovo skrajnut sa svih mapa, a ova fotografija i njeno dalje širenje i sva ona pažnja javnosti i medija, sigurna sam u to, mogli bi da izrode nešto lepo za naš kraj. Kako reče u komentaru jedna moja prijateljica, dabogda počeli da se vraćaju potomci iz trećeg kolena onih pečalbara o kojima pišem.

     Čitaoci ovog bloga imali su prilike da vide ovu fotografiju kao i niz onih koje su nastajale na istom mestu. Pa evo, sada da ponovim neke od njih.
     






Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.