Povoljan i pouzdan smeštaj u Nišu? - Prenoćište Sunce izbegavajte u širokom luku!


Juče sam na Fejsbuk profilu objavila status o neprijatnosti koja se desila mojoj prijateljici, koji je bio jako mnogo šerovan i još više komentarisan. Na zidu jedne FB prijateljice ljudi su predlagali objavljivanje imena vinovnika, da ne kažem obijača kola, uz stav da će nam tako biti sve dok se bojimo da obelodanimo imena onih koji se ponašaju nekorektno... varaju, kradu, obmanjuju, napadaju...


E pa, ako tada nisam mogla da kažem ime, jer bih nekoga drugog dovela u neprijatnu situaciju, ovoga puta mogu. I smem. Jer se radi o neprijatnosti, prevari zapravo, koju sam sama doživela i za koju njeni vinovnici nemaju nikakvo opravdanje. Bar ono, moralno i ljudsko.



I nije ova moja antireklama Prenoćišta Sunce u Nišu osveta - hvala im na prevari, u međuvremenu sam ljudima našla i bolji i jeftiniji smeštaj i još i zvanično potvrđen, s rokom plaćanja tek prilikom preuzimanja ključeva, a ne unapred mesec dana kao kod njih, već pokušaj stimulisanja ljudi da svaku prevaru javno obelodane. A kada bismo tako svi radili, sigurna sam, i oni koji nas varaju, lažu i obmanjujuju, malo bi se zamislili pre nego što bi nam to učinili.

HRONOLOGIJA

Danas je ponedeljak. Otišla sam na adresu Prenoćišta Sunce, preko puta Tržnog centra Kalča, da po dogovoru postignutom telefonom prošle subote, uplatim prenoćište za prijatelje.

- Izvinite, mislim da nešto nije u redu s Vašom rezervacijom, sad ću pozvati da Vam koleginica objasni - dočekala me je s krpom u ruci, na stepeništu ispred zaključanih vrata apartmana, žena sa kojom sam u subotu dogovorila sve oko nesuđenog posla.

- Kako nije u redu, pa Vi ste mi sami rekli da ne dolazim u subotu, da slobodno mogu da dođem u ponedeljak da uplatim, da je rezervacija sigurna...

- Ne znam, evo ona mi kaže... dodaje posle obavljenog telefonskog razgovora... da ništa ne biste uradili ni da ste došli u subotu, jer ona nije znala da je to već bilo bukirano preko neta.

- Pa dobro, zašto ste mi onda garantovali da je sve u redu, izgubila sam grdno vreme, ko zna šta sam drugo sve propustila verujući vam?

- Ne znam stvarno, eto ona je tako rekla, nije znala da je već bilo preko neta bukirano... Dajte mi broj telefona, možda nešto ispadne pa ću vam javiti.

-Neka hvala, ako ste me prvi put prevarili, zašto bih verovala da to nećete učiniti opet. Umesto toga, evo Vam moje ime, ako ste ga zaboravili, pa ovih dana zavirite u moj Fejsbuk profil, čekaće vas lepa "preporuka". A vama hvala na ovom marifetluku.

SUMNJE I ARGUMENTI

Zašto smatram da ovo nije slučajan previd, već verujem da je namerna prevara?

1. Ako su meni, prilikom nesuđene rezervacije rekli da ne važi cena sa sajta, nego da je povećana za... tolikoitoliko, zašto ne bi bila realna situacija da su nekom sledećem ko se javio, saopštili još višu cenu pa... ako prođe, prođe...
S datom reči ćemo lako, nije to obraz pa da se istroši kad pocrveni!

2. Kako to da se meni nije u pretraživaču ovaj smeštaj pojavio ni na jednom bukingu, a guglala sam te subote čitav dan... i guglali su i mnogi moji FB prijatelji nudeći pomoć budući da sam se i tamo raspitivala za preporuku oko smeštaja? Na Guglu sam pronašla samo njihov sajt. Taj, na kojem sam našla broj telefona na kojem su me obmanuli.

3. I kako to neko u 21. veku sebi dozvoljava da ne zna da mu je "roba" već prodata? Čovek čiji sam apartman rezervisala posle ovog maltretiranja od strane Sunca, već posle pet minuta i sam mi je potvrdio da je sa rezeracijom sve u redu. Odbijajući da primi novac unapred: "Ako ga sada uzmem, do tada ću i zaboraviti". Usput - obećala sam mu glasnu preporuku i dobru reklamu, samo ako moji prijatelji kažu da je sve bilo u redu.

Dakle, otvarajte četvoro očiju prilikom svakog posla koji sklapate. I ne verujte nikome na reč, sve dok se ne dokaže suprotno.

I da- letos mi je rođa koji dugo živi u inostranstvu, nabrajahući neprijatnosti koje je za nekoliko dana ovde doživeo, rekao: Sve  bi bilo drugačije da svako ko to doživi ode i slučaj prijavi šefu onoga ko se nekorektno ponašao. I šta bi imao od toga, pitala sam, a odgovor je glasio: On ne bi imao ništa, ali se neprijatnost ne bi desila onima koji posle njega dolaze.

Te tako i ja: jesam doživela prevaru, ali je obelodanjujem kako je ne bi doživeli i oni koji bi, ne dao Bog, imali posla sa ovima.

Mnogi su mi zahvalni na tekstu koji se nalazi na ovoj adresi. Pročitalo ga je 62.000 ljudi. Neka samo njih 10 odsto nisu dozvolili da budu prevareni - eto meni sasvim dovoljne satisfakcije.


ilustracija je s Fejsbuka

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.