Mi smo mnogo vredni, Nišlije su mnogo gadni, a da Vi meni date služavnik za ove moje šustikle

Dobar dan, Vi se mene sigurno sećate, ja sam pre dva meseca ulazila sa svojom ćerkom u Vašu radnju, rekle smo Vam da divne stvari imate, zaista, toliko lepih ručnih radova, prelepo, oduševile smo se. Sećate se, ja sam iz Pirota, ali živim u Nišu, da, otkad sam se udala ja sam Nišlijka, protiv svoje volje, eto, ali kad se mora...

Znate, Nišlije su mnogo gadni ljudi. Mnoooogo! Ma, ja i ne umem to da Vam opišem bre, znam ih ko zlu paru, skoro ceo život sam provela sa njima, daleko im lepa...

Mi Piroćanci smo jako vredni ljudi i zato nas oni mrze. Mnogo radimo, mnogo štedimo, mnogo lepo umemo da stičemo i nije istina da smo skrčavi, nego baš zato što smo vredni i radimo i štedimo i ... eto, mi imamo, kako su sticali naši stari tako nastavljamo i mi i... pa eto, Nišlije nas zato mrze, ma, zato što su mnogo gadan narod i što misle da smo mi loši što štedimo i što volimo da imamo.



Nego, ja sam ponovo došla kod ćerke u Beograd, ona sad ima obaveze pa nije mogla sa mnom, a ja sam došla da Vam nešto predložim. Mislim, gledale smo onomad ovaj poslužavnik i mnogo nam se dopao i ja bih da sad moju ćerku iznenadim, pa da se mi nešto lepo dogovorimo, kako je red...

Ne, nenenene, nemam ja čekove, džabe Vam to, nisam ja došla da kupim, koje, ne treba meni to da ja sad ulazim u troškove. Nego sam evo ja ponela neke šustikle, imam ja toga pune kese, verujte ne znam više ni gde da ih čuvam kad nikome ne trebaju i samo ih sklanjam iz ćoška u ćošak, džaba mi ih baba i majka radile. A Vi prodajete ove lepe služavnike, pa rekoh, da ja Vama dam ove moje šustikle koje stavljate ispod stakla, meni ionako ne trebaju, a da ja uzmem jedan poslužavnik.



Kako, Vi to ne proizvodite? Pa šta ima veze, i tome koji ih proizvodi trebaju šustikle, neka uzme ove moje umesto da ih kupuje, a neka meni da služavnik. Nije Vam valjda teško da ga pitate. Ako baš nećete, evo, dajte meni broj telefona, ja da ga pitam pa on ako se složi da ja ostavim ove šustikle i da mi date služavnik.

Kako, i on je Nišlija?! Šta, njegova žena ovo hekla?
Onda ništa. Nišlije su mnogo gadni ljudi, neće oni meni to da daju.

A šta mislite, da ja ostavim Vama ove šustikle, možda ih ipak prodate?


ilustracija je pozajmljena s bloga moje Fb prijateljice Dragice, niškog studenta inače

8 коментара

  1. takvi ste vi Nišlije ;) a Nišlijke još znaju i da heklaju :)

    ОдговориИзбриши
  2. Што би рек'о мој муж "гадан тај југ" :-)

    ОдговориИзбриши
  3. А тек кад су обоје са југ ;-) као што је код нас случај

    ОдговориИзбриши
  4. Шта је поента овог текста?
    Ми појединци мало слабије капирамо.
    Занимљивошћу навући људе на маркетинг, хвалити комшије које те куде, причати лоше о својим суграђанима из уста комшија или нешто ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto, možda to da ga svako shvati kako želi. I da oni koji se u njemu prepoznaju, ako se prepoznaju, izvuku neku pouku. Pozdrav Zlikovac :)

      Избриши

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.