Grupna kupovina- mamipara il prevara? (1)

Ima li vajde od grupnih kupovina? Znate ono, kad specijalizovani sajtovi ponude ručak, frizuru, izlet, šminkanje, laboratorijske i lekarske usluge i još svašta nešto, po znatno nižim cenama od uobičajenih. Pa se zarada ostvaruje kroz povećani promet, a ne dranjem mušterija.

Odavno me je kopkalo da probam-  em da vidim u čemu je caka, em, ko velim, što ne bih i uštedela koju paru, tamo gde se usluge pokažu kvalitetnim, pa ubuduće umesto jedne, na ručak izvedem, recimo, tri osobe. Ili, frizuru dobijemo i drugarica i ja, za iste pare ko jedna u redovnom postupku.



Prvo iskustvo, pa muško... pa razočarenje, debelo. Neko šminkanje, akademski naziv institucije,  povoljno. Pošto ne živim u prestonici, gde je naravno najbogatija ponuda svega i svačega, pozovem dotičnu "akademiju" radi rezervacije termina za dan kada sam namerava da budem u Beogradu, lako je posle uplatiti. Dok sam zalud zvala jedno pola sata, pošaljem mejl, kolko da ne dangubim. Taman mi telefonom (javiše se, konačno) rekoše kako nisu u mogućnosti da mi u željenom terminu pruže uslugu šminkanja jer im je radnica koja to radi tog dana zauzeta na... nije važno kom, ali sam shvatila, nekom "jaaaaako važnom poslu", stiže mi i mejl. Kakvi li tek šminkaju, kad na mejlove odgovara doktor nauka,  pitala sam se dok sam čitala odgovor sve uvijen u magličaste boje zamajavanja: "Žao nam je što ste zakasnili pa nismo u mogućnosti da Vam pružimo uslugu u tom terminu koji je zauzet, da ste ranije rezervisali... itd"

- Pozdravio Vas Pinokio- iz tih stopa sam mu odgovrila- Meni je već radnica u lokalu rekla da dotična radnica tog dana radi nešto drugo. Eto, a da ste bili poslovni, umesto što me obmanjujete, mogli ste i besplatnu reklamu na blogu da dobijete.

Joooooj, da sam znala koju će lavinu besa u dotičnom da izazove ova moja, zaista samo šala u tom trenutku, ne bi mi palo na pamet da se šalim.

Uz brdo uvreda, u stilu da sam htela "da ušićarim na njihov račun i da prođem jeftino", uz pitanja "zašto ste se natovrzli baš na nas kad imate tolike lokale po Beogradu", usledile su pretnje da će me njihovi  "advokati potražiti budem li zucnula o ovome u javnosti" i da ću biti optužena čak i za antisemitizam.

Pozivajući se na zajedničko prezime, ja dotičnom nisam pretila advokatima, ali sam mu saopštila da ću, bude li nastavio s pretnjama, biti prinuđena da našu prepisku objavim na blogu, za početak, i to od a do š.

Đavo ne sedi i ne kopa, nego samo smišlja koju će pakos' da napravi, pa mi je tako omogućio da već na sledećem koraku, tamo gde sam dobila uslugu šminkanja posredstvom grupne kupovine, dobijem i razjašnjenje ovakvog napadačkog poteza nesrećnog "akademca". Elem, u tom trenutku (minuli mart) protiv njega je već bilo podnet jako veliki broj prijava... e sad ne sećam se zbog čega već, ali se sve svode na to da je uzimao pare silnim ljudima kojima je obećavao znanje i diplome, a na tim njegovim "akademijama" nisu dobili ni jedno ni drugo: od diploma su sami odustajali uvidevši da tokom prvih meseci nisu naučili ništa, a zbog toga što nastavak školice bez znanja nisu hteli da plate i on je tužio njih.

Još se razvlače po sudovima. - Kada smo otišli u MUP da ga prijavimo, inspektor nam je pokazao fioku punu sličnih prijava protiv njega- objasnila mi je simpatična dama, dok me je šminkala "za sve pare". Diplomu je, posle, stekla u manje zvučnoj školi, i to sa sve znanjem, kaže.

Šminkanje za sve pare znači upravo to- dobijate tačno onoliko koliko ste i platili. Nije to ona usluga šminkanja po regularnoj ceni, pa sada, kao, idu na povećani promet i samo snize cene u tom cilju. Nema čišćenja lica, nema podloge- direktno preko kreme ide puder, rumenilo u tragovima, oskudna senka, maskare kolko da se potamne trepavice. Nije kriva radnica, ona samo radi onako kako joj je gazdarica rekla. Kaže, prethodna je tek bila ljuta guja- šta ih toliko cifraš, zamaži kolko da se vidi da su šminkane, znaju i same kolko su platile.

Kad je bal, nek je s muzikom, kažem sebi, krenula si u istraživanje pa idi dalje- manikir i mazanje noktiju lakom, to nije grupovina, nego puna cena, ali ajd da vidim vredi li čemu. S dva poteza turpijom "sredi" mi nokte, doduše lak je bio kvalitetan, ne mogu da se žalim, te potraja nekoliko dana, ali od tada znam lekciju:

Kada su kozmetičke usluge u pitanju, nikada ne ići s kuponom u salon. Sve ono što se radi na telu zahteva "pun tretman" i nikakav drugačiji. Sve ono što može da bude... ovo ili ono, ovako ili onako, ovoliko ili onoliko, što ne može da se izmeri, precizira, sve to ne ide na ovakav kuponaški kantar.I zato- samo kod proverene kozmetičarke ili bar na preporuku. Uz cenu koja se zna unapred i uz usluge koje se znaju unapred. Nije sramota pitati za detalje, dogovoriti se, da ne bude posle- nismo to rekli.

A onda sam prešla na testiranje kafanskih usluga...


Sutra- Salata skuplja od roštilja


Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.