MOLIM RECEPT ZA LIJEPO LICE

     Uskoro će biti dva meseca od kako imam blog na još jednoj adresi. U nizu statističkih podataka - sadržajniji su nego na ovoj adresi, tamo su evidentirani i svi upiti na google , koji su ljude doveli baš na taj moj blog. Naslov, Molim recept za lijepo lice, uzet je iz tog spiska, mada i ne mogu da se setim teksta u kojem sam pominjala bijelo , PARDON, LIJEPO, lice, niti, pak, recepte, budući da na tom blogu kulinarstvo nisam imala u vidu.
     No, nezavisno od toga, meni je ovaj spisak jako zanimljiv , kao svojevrsno svedočanstvo o interesovanjima posetilaca Google , o njihovim sklonostima, potrebama, željama, pa čak i frustracijama.
     Na prvom mestu po interesovanju, bar kada je moj blog u pitanju, jeste kosa boje konjaka, za čiji su recept, greškom, neke dame željne promena, upućene ovde. A ja sam samo pisala o jednoj dami čiji sam identitet želala da zamaskiram, pa njenu pravu boju kose prefabrala, za potrebe teksta, u boju konjaka.
     Ne znam kojim je povodom onaj ko je tražio nešto u vezi s - budalama ne treba seći glave, njima je najveća kazna to što ih nose, tek, mislim, mora da je bio jako nezadovoljan kad na nešto na tu temu, bar na mom blogu, nije naišao.
     Da su u pitanju oni koji varaju ili neki prevareni, tek, više puta do mog bloga došetali i s pitanjem - kako se osećaju oni koji su prevarili. Sociolozi i psiholozi bi, svakako, imali neko svoje valjano tumačenje za to što se za osećanjima prevaranata traga i na netu, a ja samo mogu da konstatujem da sam tekst na ovu temu napisala i sama u žlji da spoznam prirodu osećanja i osećaja preveranata. Biće da, tu, ipak nema mnogo mirne savesti. S tim u vezi je i nečije pitanje  na google - kad učiniš zlo, da li ti se to vrati.Ili - kakvi smo to mi, ljudi. Ili - kako protiv pakosnih ljudi. Ili - kakvi smo pod maskama. Ili - učiniti nekome dobro, a on te uvredi. I tako dalje....
     Zanimljivvo je i to da mnogi muškarci na netu traže odgovor na pitanje kako prirediti devojci iznenadjenje, kakav joj poklon odabrati, čime joj izmamiti osmeh - svakako pohvalno, jer ako već nisu dovoljno inventivni i ne znaju sami da smisle nešto čime će devojci ulepšati dan, tren ili život, onda bar znaju kojoj se dragoj Saveti obratiti za pomoć. Mislim, netu.
     Da li zbog aktuelnih turskih serija ili ko zna iz kojeg drugog razloga, tek, mnogi se interesuju za znamenitosti Istanbula, zbog čega ih google uputi na moje reportaže o ovom evroazijskom gradu, centru Vaseljenske patrijaršije i još koječega. Žele ljudi da što više znaju, a to znam jer sam i sama pred putovanje koristila google usluge , kako bih saznala nešto o hipodromu, Aja Sofiji, Plavoj Džamiji, Top Kapi palati, Kapali čaršiji....
     U svakom slučaju, uz neke koji verovatno nisu našli tražene odgovore na pitanja postavljena googlu, koji ih je uputio na Negoslavlje, uverena sam da postoji i puno njih koji su sa njega otišli zadovoljni. Tu, pre svega, mislim na one koji su se interesovali za salep, pisma koje nazivamo lancima sreće, za neka mesta iz moje bliže i dalje okoline..i neka koja se baš i ne mogu podvesti pod okolinu.
     Ma, kako već rekoh više puta, blog jeste čudo, baš kao i net sam i google, a meni ostaje da se nadam da su oni, koji su se slučajno našli na mojoj adresi, pronašli nešto drugo , što je vredelo pročitati.
   
   
   
















     

2 коментара

  1. Баш сам се забављао читајући овај прилог... Већ дуже вријеме пратим ту статистику на мом блогу, и просто ме изненади којим поводом су га посјетили... Ипак неки од посјетилаца дође поново...

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno, i mene zabavlja da čitam upite ljudi koji su ih doveli do mog bloga. Neki od njih baš navode na glasan smeh, što me ponekad baš oraspoloži.

    ОдговориИзбриши

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.