Koliko košta 40 grama vazduha u #Ideji

Budući da fotografija govori bolje i uverljivije od reči, neću da dužim. Ovo sam fotografisala pre manje od sat vremena u Idejinom supermarketu u Nišu u Ulici Branka Miljković


Viša cena je na vagi čija je startna pozicija 0,040, a niža na onoj sa 0,00 grama kada je prazna.
Dakle, 40 grama vazduha svako ko meri na desnoj vagi platiće,  od 4,19 dinara  koliko je slučaj s tri jabuke srednje veličine, pa naviše, u zavisnosti od cene i težine merene robe.


Samo time što sam povadila svu robu već izmerenu na vagi desno, stavila je u nove kese i premerila na drugoj vagi, uštedela sam više od 30 dinara. A kupovala sam količinu za nošenje kad idete peške... od svega po dva-tri-četiri komada.
Ne bih da vam prepričavam o čemu sve smo proćakulali na Fejsbuku, gde sam već objavila ovu fotografiju, tek - složismo se da od pozivanja inspekcije nema vajde. Inspektori ionako imaju preča posla nego d abirnu o interesima potrošača, za šta ih kolektivno plaćamo.
Preostaje nam jedino da budemo obazrivo, a kako su počeli da štimaju vage, nije isključeno da jednog dana u kupovinu krenemo sa sopstvenim vagama - za tačno merenje.

Dopunjeno 17.12.2019. godine

Sinoć sam kupovala u Ideji koja se nalazi u krugu Stop šopa u Nišu. Zabeleženo stanje: na jednoj vagi je stanje 0,00, na drugoj 0, 012... prilažem fotografije kao ilustraciju. Kada sam kasirica rekla ovu činjenicu, o 0,012, promrmljala je nešto u stilu: ma to je neko zalepio nešto. Uostalom, znam da je najmanje kriva za to i da ništa drugo i ne sme da kaže. Kao što sam i sigurna da zna...
Imate li vi slične dokaze? Ako počnemo da ih sakupljamo, beležeči bar ovaj vid trgovačkog potkradanja potrošača, ko zna... možda ga i sprečimo. Kad već neće onaj ko je za to plaćen.

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.