Jesam, išao sam po žene, al' i žena mi je imala slugu

Je l se ovdi čeka kod očnoga? Ma, ću uđem, nego ne znam oće li me primi, nemam knjižicu. Uput imam, ćerka mi reče, samo ti slobodno idi, tam si upisan kod nji i će te prime. A ćerka mi doktor, završila je za ono, hitno, što se sad otvara u bolnicu pa čeka da se tamo primi. Radela je u Ameriku i u Mađarsku, al neće više, oće  ovde. Pa pomaže na jednu doktorku dok se tam ne primi.

Puko mi kapilar.



Uplaši se ja kad vido oko kakvo mi je krvavo, a počelo je od juče da me boli evo ovde, u vrat, kad mi ona reče, ma sreću si ti imao te ti otišlo na oko, da je otišlo negde u glavu... Kva moja sreća, moram da sam ovde, a jedna me čeka u Banju, da se ženim. Ma, sad ima da me neće, samo da me vidi ovakvoga mladoženju.


A mož i neću da idem da se ženim, sin ne dava. Reče, će ubije prvo nju pa će posle i mene. Mnogo ga žal za mater, ona umre pre deset meseci. Tepal ju je dok je bila živa, ne se mogla svrti od njeg, a sad će utepuje i mene. Ma, ne ga stra za imanje, sve je prevel na njega, a i od penziju mo'u nema vajde, nikome ništa ne davam. Mogu samo na žene. Koja koje oće da pojede, da popije, da prođe, da obuče... Leleeee, kad se jedna napi. Otomo u kafanu, kad si ona poče uzima... jedno pa drugo... deset piva je popila, posle ne znaje za sebe, ne mož potrevi kude da si otide.

Ma koj ću se pa đavol i ženim, neću se ženim.

Još sam ja mlad, nisam napunio još ni osamdeset, dogodine ću. A penzija mi... dve iljade dolara. Radeo sam u Australiju skoro tries godine. Ovčar sam bio, pet iljade ovce sam ja čuvao. Ćuuuuuti... ma ne, ne, sam sam bio, žena i deca su si sve ovde bili, u selo. Žena mi je bila domaćica, prava, imao sam mnogo stoku. I krave i ovce i koze i svinje. Sve je to ona sama... dobro, imala si je ona i slugu... ne se ni ona ovde ispuštila. Ćerka mi sve na njega liči. Što bar nije lepa na mene, nego  sve povukla  na njega. Čak je i baksuz ko on.

A ja, ja sam bio mnogo lep. Evo, vidi, gle kako sam lep na sliku iz vojsku. Niko nije bio lep kako ja. A žene... žene oko mene koja od koju... kako da i propustiš. Tad beo lep, pa su me jurile, a sad me jure za pare. Jedna na drugu kazuju, ovaj je pun, prima penziju u dolari, ma, ne mog' se otkačim.



Ma jok, nece ja ženim. Al... nikome ništa neću davam.

Unuk mi od sina, i on doktor. Hahahahha, sve doktori oko mene, a ja sam u prvi razred išao četiri godine. Kažem na učiteljicu, neću da učim, pusti me, oću se ženim. I pusti me ona... a oženio sam se sas 14 godine, žena je imala 13, ovolička. Ja sam misleo, ovoj nema ni poraste više. Al porase. Lani umre.

Samo da vidim što ću sa ovo oko. Ček da stavim naočare, da me ne gledaš ovakvoga ćoravoga dok ti pričam. Leleeeee, a počelo ovde, evo baš ovde u vrat, još juče da me boli. Da je otišlo u glavuuu...

Nego mi ćerka reče, dobro si prošo, idi ti samo, će te prime, upisan si kod nji. Pa da me pogledaju, da vidim što ću.

A ne znam ni što ću sa mene. Niko me neće gleda. Ni sin, ni ćerka, ni unuci. Samo me oće ove žene. Taj u Banju što me čeka, ona ima 53 godine. Pa ona li će me sutra pogleda?

Kažu mi, ti si dedo za dom. Imaš pare da te gledaju, al stvarno da te gledaju. Al, mene mi nije to... sramota bre za čoveka d-ide u dom. A u kuću me niko neće pogleda. Sve sam.

Ćerka mi kaže, neće ni zaplače kad umrem. Nisam zaslužio. Ti moju majku ostaviš ovde, tako mi kaže, pa otideš kod drugu čak u Sijarinsku Banju.

Pa išao sam, ko kaže da nisam išao. Al i majka ti je imala slugu. Ti si baksuz na njega. A  ja, ja sam bio lep.

More, ček da vidim šta će mi kaže doktorka, pa d-idem u tu Banju...


fotografija je s Fejsbuka

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.