Pletenje spiralnog šala u pet pokreta

Pletenje spiralnog šala je lako, brzo i jednostavno, ako oslobodite ruke i sledite ovaj tutorijal


Kada sam prvi put pisala o ovom šalu, dobila sam niz komentara u kojima su čitateljke mog bloga zahvaljivale na ideji i pomoći da ispletu ovaj šal, ali i jedan koji je glasio otprilike ovako:- Znate šta, ja umem da pletem, ali meni ovo apsolutno ništa nije jasno.



Prvo mi je bilo čudno, u stilu- ili želi da mi kaže kako ne umem da objasnim ili je reč o nekome ko nije baš mnogo vičan pletenju.

A tako je lako! Kako može neko da ne zna, samo se nanižu petlje i onda... pleteš?!



Pritom nesvesno previđam činjenicu da neki tako lako barataju kompjuterom, a ja ponavljam svaki sledeći razred jer padnem na svakoj sledećoj stepenici.

Onomad sam u dva dana imala odličnu lekciju samoedukacije na polju razumevanja tuđih ne-savršenosti i ne-znanja  (ma znam da se piše sastavljeno, ovo je štos).

Moja  prijateljica jedva je provlačila pletivo u nastojanju da ishekla najobičniji lančić, a kada sam uzela njene ruke u nameri da joj i najdirektnije pokažem kako to ide, videla sam da su  one ukočene (moja pokojna baba bi rekla, drvene) i zaključila sam da će biti potrebno dosta strpljenja da ih "otkoči". Ali mi je zato priznala da je bez premca u krečenju! (a meni to baš i ne ide)

E, onda sam sutradan u školici slikanja toliko brljala oko nekih najjednostavnijih paralelnih linija tokom senčenja, da sam se postidela.

Niko nije savršen, znamo već, mada počesto to zaboravimo. I ne mogu svi da znaju baš sve.

Da se vratim ovom spiralnom šalu u lekciji broj dva:

- materijal za ovaj šal je u vidu trake, koju je potrebno raširiti tako da joj se vide petlje
 ako vam treba kraći šal, dovoljna je jedna kanjura, a za duži kupite dve.





- uzmite što deblju iglu i na nju nanižite pet ili sedam petlji, u zavisnosti od širine šala koju želite



- drugu iglu provucite kroz prvu petlju na prvoj igli i kroz nju izvucite šestu (ili osmu) petlju sa trake, odnosno prvu slobodnu






- tako pletete pet ili sedam petlji

- okrenite pletivo i ponovite ovu radnju





-tako pletite sve dok imate materijala








Meni, ništa lakše. No, ne odustajte i ako vam ide kao meni s kompjuterom ili senčenjem jabuke na pak papiru.

Niko se naučen nije rodio!

Нема коментара

Volela bih da razmenimo mišljenja na ovu temu. Hvala.